Friday, January 14, 2011

Percutian.

Jalan2 cari pakwe makan angin...heee


Caption xleh blah..mcm percutian jauh la sgt. Ni lah dia percutian budget@percutian tanpa diduga namanya. Masuk ni dah 2 kali aku ke Bukit Tinggi...bukan Bukit Tinggi kat Indonesia tu tp kat dlm Malaysia je. Yg masa first pergi tu just singgah Colmar Tropical, tp kali kedua ni singgah lawat Japanese Garden. Haritu xberkesempatan so dah alang2 ni singgahla kan tengok sebab tengok orang pergi tempat tu mcm menarik je...hehe

Pemandangan adalah sgt lawa di situ(asal aku rasa cam ayat karangan bdk darjah 6 ntah). Sesape yg nk amik photoshoot utk wedding pra, pasca, post production dan sewaktu dgnnya memang sesuailah. Then paling besh pengunjung leh test nk pakai baju kimono kt situ, sewa pakai RM20 je. Okla tu kan? Pastu ko bergaya sakan la. Nak amik gambo ala2 Nasha Aziz..Kimora..amik je kt tepi batu2 sungai tu. Aku memang nk try pakai kimono tu tp disebabkan ramai amoi yg nk pakai kimono time tu so aku batalkan hasrat murniku itu. Haha. Xdela aku tipu je sbenarnya aku yg malu nk pakai.



Tu jerla citenya. Sehari di Bukit Tinggi bersama geng single sengal. Balik dr jalan tu, masing2 dah penat tido semalaman kt umah Kiza. Malam tu plak tgk wayang The Tourist. Agak kecewa sket ngan movie ni. I really hope something different from this movie because my fav actor/actress ada dlm tu, tp...ntahla xbesh. Ada org kata besh plak. Kenapa aku xrasa mcm yg diorang rasa ek? Aku...awal2 cite pun dah tido. Mungkin jln citenya agak slow? Mungkin sy yg kekenyangan sampai xde mood nk tgk(begitu skali impaknye kehkeh) atau mungkin Johny Depp sudah tidak hot spt di zaman Edward Scissorhands? Beliau kelihatan agak tua/serabai di dlm cite tu. Aww...mati kena kejar ngan Massabrina nanti...hehehe..3star for this movie.

p/s: Tahun 2011 bnyk movie besh2. Harap2 ada masa nk tgk. :D

2 comments:

Daleela said...

zati... bestlah jalan2.. ko pakai camera ape eh.. cam cantik je gambo ko.. ke ko memang cantik? Ko memang cantik.. itu aku dah lama tau..

z@ti said...

dalie: ko perli aku pe...haha..ni guna kamera dslr member aku tu yg nmpk lawa...aku xmampu nk buy lg..hehe