Sunday, January 02, 2011

Goodbye 2010. Hello 2011.

Hantar puteri@farahaine sambung degree kt UiTM Melaka...singgah makan Man Asam Pedas...sgt marvelous asam pedas dia but still my grandma n mum punye lg besh :)

hhihi...ops tergelak dulu...diorang berdua ni masuk tahun baru je dah tua..anyway Happy Birthday to my sis n bro in law! Semoga panjang umur, dimurahkan rezeki n dipermudahkan urusan selalu...amin~


Tak banyak aku nak katakan sempena masuk tahun baru ni. 2011...umur aku pun dah mencecah 18thn..erk..ok2 tambah lagi 10 tu lah umur sebenar aku. Agak tua gakla...tp age is just a number what?(padahal dlm hati risau haha). Untuk kesekian brape juta kali ntah..aku harap thn ni 'something miracle' will happen to me.

Aku berharap aku dapat bertemu jodohku pada tahun 2011 ni. Ok aku xmemilih sgt..tp xbermaksud aku nk main sebat je. Nak cari suami wei bukan cari pakwe. Dolu2 leh la berjimba2 but now I want to be serious. Tgk muka aku ni serious *berkerut. Tgk member lain semua happy ngan life masing2..dah ada keluarga sendiri. I'm looking forward on that(rasa mcm dah penah ckp je ayat ni sblm ni hahaha).

Ekceli skang ni walaupun aku masih berstatus single aku tetap happy dgn life aku skang. Ada teman2 yg sekepala...yg juga berstatus spt aku juga..so xdela stress sgt haha..

So...kawan2 tolong doakan kawan anda yg masih single lagi ni ye..:)
Selamat tahun baru semua!! Semoga apa yang kalian impikan tercapai..

0 comments: