Sunday, October 17, 2010

Thanks MZ!!!


Alhamdulillah tanggal 15 October 2010 aku dpt gak saksikan mini konsert Maher Zain di Wisma MBSA S.Alam. Really have a great night and sgt2 puas hati even dpt sit kt atas(jauh sket but direct to stage)..but its ok n his amazing voice benar2 menusuk ke dlm jiwaku ni. Thanks maher for ur great performances last night. Couldn't wait for ur next concert ..something big maybe? Thank you Allah. Thank you maher zain for embedded a good message in all ur song. =)

And this is one of my fav on that night...MZ panggil 2 org budak naik ke pentas n then nyanyi bersamanya. Lagu ape? Lagu Insha Allah...:). Sangat chomel adik yg pakai bj merah tu..tp dia mcm malu2 sket. Yg laki tu..siap hafal lirik lagu tu sampai abis. Bersemangat lak tu nyanyi. See...budak2 pun ramai suka MZ. Lagu2 mcm ni la kita patut ketengahkan kt diorang...bukan lagu2 mcm Justin Bieber tu..hehe..

4 comments:

Yani said...

Zati...bestnya...betoi ka aku tengok kat fb ada yg komen cakap muslimat terjerit2 masa konsert MZ nie? pls explain skit.

z@ti said...

err..aku xnmpk plak ade wanita yg terkinja2. xtaulah hr 1st day tu ke. time aku g tu just nmpk diorang bersorak sebut nama MZ termasuk wanita d sbelah aku kuikui...maher zain maher zain maher zain...hehe

tp kalo btllah...mmg memalukan. kot ye pun minat jgnlah camtu sekalikan. ingat sket kita ni wanita islam..ada adab should behave ourself. ini konsert islamic bukan konsert adam lamberg.

Anonymous said...

kekasih hati baru cik zati~ huhuhu

Anonymous said...

kekasih hati baru cik zati~ huhuhu