Tuesday, February 08, 2011

Anak sapalah ni.

Sesekali aku nk bercerita pasal fesyen plak. Aku suka tengok perempuan cantik dan itu xbermakna aku seorang pencinta wanita. Aku cuma admire n inspire them..mane tau suatu hari nanti aku akan cantik spt mereka. Skrg mungkin belum cantik cuma sweet ja. *sendiri muntah.

Aku dah lama follow minah ni. Hmm xdela lama pun baru thn lepas. Dia ni new muslim..punyai darah kacukan jepun + omputih. Masuk Islam sblm dia kawin lg..(haa dia dah kawin ye bro melepaslah korang). Dia ni pereka/pengkritik fesyen n xsilap aku pereka utk MAYSAA brand. Aku suka bangat ngan idea2 dia ni coz lain dr yg lain but still 'stylecovered'. Dari tadi aku cakap dia ni..dia ni tp aku xbgtau pun sape nama dia ni...ok nama beliau adalah Hana Tajima.

photo credit to Hana Tajima

Teringin nk berfesyen spt Hana itu tp level confident aku adalah sgt worst n when I come to that part(bergayalahhh)...I become lost. Aku tengok kt blog budak2 pompuan lain pandai tol diorang ni bergaya...skali nmpk mcm senang je diorang matchkan tudung..baju..skirt..seluar..kasut as long as still covered and looks as a muslim women. Perlukah aku jeles di sini? Kalaulah dari dlu aku dah pandai bergaya mungkin aku dpt memikat hati Maher Zain.

Cara-cara memakai tudung sempoi dari Hana Tajima


p/s: link Hana ni ada aku letak kt sidebar ni..cari sendirilah..haha

0 comments: